niedziela, 19 stycznia 2014

KOLEJNE NOMINACJE

Nominacja "The Versetile Blogger Awards" od Agata MaciejewskaZasady nominacji
~ Musisz podziękować blogu który cię nominował~ Następnie poinformować czytelników bloga . Informuję was kochani czytelnicy dostaliśmy   nominację "The Versetile Blogger Awards" ~ Później ujawnić 7 faktów [ wiadomości ] o sobie
~ Potem wypisać 11 blogów które czytasz i twoim zdaniem zasługują na tą nominację i 
   poinformować ich o tym
FAKTY O MNIE: 
1. Nie znoszę dwulicowych ludzi 
2. Nie mam pojęcia co chcę robić w życiu 
3. Jaram się Pawłem z Warshaw Shore <3
4. Lubię brać udział w różnych konkursach
5. Mam teraz feeeerie xx
6. Wiecznie nie mam na nic czasu <nauka> 7. Jeszcze miesiac temu chciałam isć na studia na psychologię więzienną

_______________________________________________________________________________


Liebster AwardsZostałam nominowana do Liebster Awards przez: Paulina Falkowska Pytania:1. Co skusiło cie do założenia bloga?
Chęć sprawdzenia siebie
2. Ile latek?
18,5
3. Ulubieniec z zespołu?
Harry
4. Co myślisz o The wanted?
Lubię, podziwiam...
5. Czy należysz do innego fandomu?
Nie. Słucham raczej rapu, a tam nie występuje coś takiego jak fandom..
6. Hobby?
Pisanie opowiadań, fotografia...
7. Motto życiowe?
Ciągle jest inne
8. Ulubiony kolor?
Żółty, zielony, czarny
9. Ulubiona piosenka?
KaeN feat. Gosia Kutyła- Mimo wszystko
10. Co cie najbardziej denerwuje?
Fałszywi ludzie
11. Ulubiony film?
,,Szybcy i wściekli"
12. Imię twojej przyjaciółki/przyjaciela?
Dominika
13. Co/kogo podziwiasz?
Ludzi, którzy coś potrafią osiągnąć mimo przeciwności losu
14. Jaki masz rozmiar buta?
Zależy jaka rozmiarówka.. zazw. 38
15. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Dobre pytanie...


_________________________________________________________________________________

Mam jeszcze jedną zaległą nominację.. chyba sprzed 3 miesięcy...
NOMINACJA OD: Andzia

Pytania:
1.Jak masz na imię?
2.Czym się interesujesz?
3.Twój ulubiony zespół?
4.Ile masz lat?
5.Czy masz pupila?
6.Twoja ulubiona pora roku?
7.Gdzie chciała byś spędzić wakacje?
8.Masz rodzeństwo?
9.Czemu zaczęłaś pisać?
10.Co robisz w wolnym czasie?
11.Twoja ulubiona piosenka?
Odpowiedzi: 
1. Marcelina
2. Fotografią, pisaniem..
3. Z zespołów tak na dobrą sprawę słucham tylko 1D... Ogólnie wolę raperów
4. 18,5
5. Psa i 2 kanarki 
6. Wiosna 
7. Znów w Hiszpanii w Lloret de Mar 
8. Nie
9. Bo chciałam się sprawdzić..
10. Spotykam się z znajomymi
11. KaeN feat. Gosia Kutyła- Mimo wszystko

______________________________________________________


Jak już pewnie wiecie: nie nominuję żadnych blogów. 

Dla odmiany będę nominować Was (czytelniczki) ;D 

Oto pytania: 
1. Imie? 
2. Wiek? 
3. Największe marzenie? 
4. Na co najpierw zwracasz uwagę u ludzi? 
5. Idealne wakacje? 
6. Co Cię najbardziej wkurza? 
7. Jak lubisz spędzac wolny czas? 
8. Czego chciałabyś dowiedzieć się za wszelką cenę? 


NOWY ROZDZIAŁ JUŻ WKRÓTCE.. 
M. 

3 komentarze:

  1. 1. Ola
    2. 14
    3. Spotkać swoich idoli :')
    4. Na charakter. Zdecydowanie.
    5. Z przyjaciółmi :)
    6. Nienawidzę fałszywych ludzi. U mnie w życiu dużo jest takich osób. Udają przyjaciół a na każdym kroku obrabiają mi dupę.
    7. Lubię siedzieć na tt :)
    8. Chciałabym się dowiedzieć co ludzie o mnie sądzą. Ale tak szczerze. Czy jestem ładna, czy mam spoko charakter..

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Jagoda xD
    2. Prawie 14 :D
    3. Spotkać One Direction i pójść na ich koncert w Polsce ♥_♥
    4. Na sposób bycia xD
    5. Ymmm... Musi być ciepło, w fajnym miejscu i z dobrą ekipą :D
    6. Fałszywość i dwulicowość =.=
    7. Czytam, oglądam filmy :)
    8. Tak jak powyżej :)
    Co ludzie tak naprawdę o mnie sądzą

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Iza
    2. 16
    3. Mieć szczęśliwe życie
    4. Na oczy '.'
    5. Z przyjaciółmi ;)
    6. Fałszywość -,-
    7. Czytam, tańczę i oglądam filmy xD
    8. Jak postrzegają mnie inni ;)

    OdpowiedzUsuń